Εξελίξεις DJ News Κονσόλες
blogger tricksblogger templates

Κυκλοφόρησε και το Παραμυθιάζομαι του Παντελιδη

Σιγά σιγά βγαίνουν όλες οι επιτυχίες του Παντελίδη στο στούντιο. Τελευταίο από αυτά το Παραμυθιάζομαι. Ορίστε λοιπόν.

Παραμυθιάζομαι

Από που ν΄ αρχίσω..
Νιώθω πιο ευάλωτη από ποτέ
Δε θα σου δακρύσω
Κι ούτε είμαι η ίδια όπως κάποτε
Να ζήσω έτσι πως
Ο θάνατος αργός
Και μπαινοβγαίνεις σαν τον κλέφτη στο κορμί μου πως
Και έρωτας και εχθρός
Θυμάμαι είπες πως
Δεν έχεις νιώσει με καμιά όπως μαζί μου


Παραμυθιάζομαι
Ξέρω πολύ καλά τι θα συμβεί
Κι ούτε που νοιάζομαι
Θέλω μαζί να μας βρει το πρωί
Παραμυθιάζομαι
Μιας νύχτας όνειρα εγώ κι εσύ


Από που ν΄ αρχίσω..
Μέθυσε το σώμα μου όσο ποτέ
Δεν θα σου δακρύσω
Χάνομαι στα χέρια σου άντρα δειλέ
Να ζήσω έτσι πως
Ο θάνατος αργός
Και μπαινοβγαίνεις σαν τον κλέφτη στο κορμί μου πως
Και έρωτας και εχθρός
Θυμάμαι είπες πως
Δεν έχεις νιώσει με καμιά όπως μαζί μου